Medium - Teoria Równoległych Wszechświatów (2011)


Medium
Teoria Równoległych Wszechświatów
Asfalt Records, 2011

4.0

[KLIK]

Czemu na hh.pl? To proste: Tytus z Asfalt Records wyczaił moją recenzję "Seansu Spirytystycznego", którą - nie wiedzieć czemu - 3 lata temu opublikowałem na portalu z kreską. Spodobało mu się i zapytał mnie, czy nie chciałbym podjąć próby zrecenzowania legalnego debiutu tego samego artysty (też na hh.pl). Płytę przysłał za darmo kurierem (!), więc co miałem nie chcieć. Sprawdźcie recenzje, a potem płytę, o ile jeszcze tego nie zrobiliście. Medium wskakuje w tym roku na podium.

2 Comments

  • 21 grudnia 2011 20:51 | Permalink

    Dla mnie album - mistrzostwo. Nigdy wcześniej nie znałem jego twórczości (nie śledzę hip hopu jak Ty), ale po przesłuchaniu singla stwierdziłem, że może warto mieć Teorię na półce. Nie zawiodłem się.

  • 21 grudnia 2011 23:01 | Permalink

    Na podium nie, ale będzie wysoko :)

  • Leave a Reply