Będziemy palić i grabić...



Ale mi się przypomniało!!! Pamiętam, że ostatnie JuNouMi mnie trochę rozczarowało. Ok, jarałem się Łoną i Tłustymi Kotami, ale obok dinalowego jointa o robieniu rewolucji przechodziłem raczej obojętnie, bez "wow", "hola, ale to zajebiste!" bądź czegoś w stylu "słuchanie na okrągło". Wtem Kazik, Edytka Bartosiewicz, "Cztery pokoje" i "socjalizm totalitarny zmienił się w koncesyjno-etatystyczny". Chwila zadumy: "Zaraz, kto to follow-upował ostatnio? Te Tris? Nie... On się spalał i gubił w mieście... Dinal? Bingo!". Tym sposobem "Palić i grabić" odkryłem na nowo. Follow-up stoi tu na follow-upie. Ba, znów odkryłem nawiązanie, może trochę naciągane, do Kazika, tj. jakby słowa Wankeja "większość ma amnezję i dlatego pretensję" stały gdzieś tuż obok "Amnezji" Kultu z zeszłego roku. Co, nie znacie? Albo porzuciliście w zapomnienie jak ja? To doceńcie!

Leave a Reply