Nielegalna paczka #1: Electro rap

Dawno, dawno temu, kiedy nikt jeszcze nie myślał o bronieniu krzyża przed Pałacem Prezydenckim, Looptroop Rockers wydało album "Good Things", którego singlem promującym było m.in. "Naive". Embee połączył tu "wszystko co najlepsze" z dwóch gatunków: rapu i szeroko rozumianej muzyki elektronicznej. I wtedy usłyszałem o electro rapie po raz pierwszy. I wtedy się zaczęło.

Później było tego więcej: Promoe ze "Svennebanan", Prinz Pi z "Gib dem Affen Zucker", Dizzee Rascal z "Bonkers", a na koniec jeszcze dorwałem Maskinen.

Kiedy zauważyłem, że jest tego całkiem sporo, musiałem o tym napisać. A że większej wiedzy nie mam, to postawiłem na mało zróżnicowaną, "nielegalną paczkę", której ściągnięcie jest - tak, tak - nielegalne (nie mówiąc o udostępnianiu), więc pomyślcie 2x, zanim to zrobicie. Biorąc jednak pod uwagę fakt, iż płyty większości z tych artystów w Polsce są niedostępne (poza Dizzee Rascalem i gorącym, mocno naciąganym bonusem), czuję się - w pewnym stopniu - usprawiedliwiony. Ale prawo to prawo, chciałoby się rzecz...

No nic, tracklista poniżej, link również:

1. Dizzee Rascal - Bonkers
2. Promoe - Svennebanan
3. Prinz Pi - Gib dem Affen Zucker
4. Maskinen - Segertåget
5. Prinz Pi - 3 Minuten
6. Promoe - Dekadensen
7. Maskinen - Pengar
8. Looptroop Rockers - Naive (feat. Timbuktu)
9. Maskinen - Buffalo Blues
10. Dizzee Rascal - Bad Behaviour (produced by Tiesto)
11. BONUS: Sokół feat. Pono - W Aucie (feat. Jędker Realista, Franek Kimono)

ŚCIĄGNIJ

PS Wiem, że ze 2 utwory z tej listy są naciągane. Wiem, że są też inni artyści w tej stylistyce (że niby LMFAO, czyli typki ze zdjęcia u góry, które wstawiłem dla picu). Dałem to, co znam i słucham (no, nie licząc bonusu).

2 Comments

  • Anonimowy
    30 maja 2011 18:22 | Permalink

    Ja też jestem fanem tego typu muzyki tym bardziej że w Polsce tworzy ją Bosski Roman

  • 12 grudnia 2019 16:31 | Permalink

    Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam serdecznie !

  • Leave a Reply